loading...
سیر تا پیاز
Erfan ahmadipoor بازدید : 26 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود اهنگ نفس از مرتضی پاشایی:

ترانه:مهرزاد امیر خانی       تنظیم:علی حسین زاده     خواننده:مرتضی پاشایی

برای دانلود این اهنگ با کیفیت128 وحجم3مگابایت کلیک کنید.

برای دانلود این اهنگ با کیفیت192 وحجم4.5مگابایت کلیک کنید.

برای دانلود این اهنگ با کیفیت256 وحجم6مگابایت کلیک کنید.

برای دانلود این اهنگ با کیفیت320 وحجم7.5مگابایت کلیک کنید.


متن اهنگ:

چشات منو داده به دستای باد دلم عشقتو از کی بخواد

دل تو با دلم به سادگی راه نمیاد

ببین دل من در و رو همه بست

تو دلم کی بجز تو نشست

 

آخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوس

همش هوسه تورو داره دلم دیوونته چاره نداره دلم

به تو دل و بسته دوباره دلم

عشق تو کاره دلم

نفس نفسم تورو داد میزنه

نفس توی سینه صدات میزنه

نگاه تو مثل جواب منه

تعبیر خواب منه

دلم دیگه درگیر عاشقیه توی قلب تو آخه کیه

که به من نمی گی ما دوتا دلمون یکیه

نزار دیگه سر به سر دل من اگه در به در دل من

ولی جای توئه دیگه تو دل غافل من


لطفا نظر یادتون نره!!
مشغول تلفنمشغول تلفن
لطفا نظر یادتون نره!!
اگه نظر ندی ان شا الله سوسک بره تو تخت خوابت!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب وبلاگ را چطور ارزیابی میکنید؟
    از کدام خواننده بیشتر خوشتون میاد؟
    دوست دارید بیشتر کدام نوع مطلب رو در سایت قرار بدیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 195
  • بازدید کلی : 6,270