loading...
سیر تا پیاز
Sepehr بازدید : 16 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

کلاه قرمزی

دیشب چند دفعه به مامانه گفتم حالم خوب نیست ,بچه ها هم نمیرن فردارو,شاید منم نرم,هر بارم گفت باشه ولی اگه بری بهتره!

صبح بیدار شدم مثله بچه های خوب دارم میرم, بلند شده با عصبانیت میگه:واسه چی هیچکس نمیره تو داری میری!!! هیچی نگفتم فقط یه نگاه بهش کردم .

بعده ۵دقیقه فکر کردن بهم میگه:اهااااان! فقط به هوا دوستات میری دانشگاه!!!!!! هان زدم تو خال??!!!!!

آآآآآآآآآآخه این مامانه ما داریم:ای خدااااااا

**************************

یه مادر بزرگ داریم وقتی می خوابه به طرز وحشتناکی خروپف می کنه…

پسر داییم اومده بود خونمون… شب از خواب بیدار میشه میره پیش مامانش میگه:

مااااامان…مااااامان پاشو خرس اومده

فک و فامیل :)

من :) ))

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب وبلاگ را چطور ارزیابی میکنید؟
    از کدام خواننده بیشتر خوشتون میاد؟
    دوست دارید بیشتر کدام نوع مطلب رو در سایت قرار بدیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 183
  • بازدید کلی : 6,258